AdWords – co to właściwie jest?


Lip 15, 2015 , ,

AdWords – co to właściwie jest?

 
AdWords to system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych
w wyszukiwarce Google i współpracujących z nią stronach – sieciach partnerskich. Reklama AdWords jest świetnym rozwiązaniem zwłaszcza dla firm, ponieważ pozwala dotrzeć do oferty tylko tym Klientom, którzy są nią naprawdę zainteresowani.

Reklama będzie więc widoczna tylko dla tych użytkowników sieci, którzy poszukują produktu lub usług pokrewnych z działalnością firmy. To, co istotne z punktu widzenia przedsiębiorcy, to całkowita kontrola nad budżetem. Płaci się nie za wyświetlenie reklamy, ale za „kliknięcie” w link i odwiedziny Klienta na firmowej stronie. Co więcej sami decydujemy ile zainwestować w swoją reklamę. Można więc zacząć od naprawdę niewielkiego budżetu i dostosowywać go w miarę potrzeb. Warto w tym miejscy dodać, że odsetek nieprawidłowych kliknięć jest naprawdę niewielki. Mało tego, Google zwraca koszty za tzw. “nieprawidłowe kliknięcia”. Możemy więc być pewni, że konkurencji tak łatwo nie uda się “wykorzystać” naszego budżetu. Ważne jest to, że 100% budżetu, który przeznaczymy na reklamę w Google, jest wykorzystywane na pozyskanie nowych klientów.

adwords

Dzięki programowi AdWords firma jest lepiej rozpoznawalna w Internecie, a to daje możliwość dotarcia do nowych grup docelowych czyli internautów korzystających z wyszukiwarki Google i przeglądających strony z nią współpracujące. Niewątpliwym atutem systemu reklamowego Google jest możliwość precyzyjnego skierowania reklamy do klientów w wybranym mieście, kraju lub znajdujących się w określonej odległości od firmy czy sklepu, czyli w konkretnej lokalizacji. Kolejną korzyścią z kampanii AdWords jest natychmiastowa widoczność jej efektów w panelu Google AdWords, do którego użytkownik ma dostęp przez całą dobę. Na koncie Google AdWords znajdują się nie tylko bieżące wyniki kampanii, ale również miesięczne podsumowania i statystyki. To znacznie ułatwia dalszą prace i podejmowanie strategicznych decyzji.

Jeżeli więc pragniesz, aby Twoja firma zaistniała w sieci, to warto zainteresować się samodzielną obsługą kampanią AdWords lub zlecić jej realizację profesjonalistom. Decyzja należy do Ciebie i Twojej firmy.

Autor | Guglownia.pl

Zobacz inne wpisy tego autora

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *